Vad finns det för ponnyhingstar?

Emily123

Trådstartare
Hej!
Är lite nyfiken vad det finns för bra ponnyhingstar?
Vilka hingstar är det som får föl som går de allra högsta ponnyklasserna? (med rätt utbildning självklart)

Väldigt tacksam för svar!

Tänker du ponnyhingstar i alla kategorier? Tidningen Ridsport brukar publicera en lista en gång om året över de mest framgångsrika ponnyhingstarna (baserat på avkommornas resultat), det kanske kan vara något att leta upp? :)

Tänker du ponnyhingstar i alla kategorier? Tidningen Ridsport brukar publicera en lista en gång om året över de mest framgångsrika ponnyhingstarna (baserat på avkommornas resultat), det kanske kan vara något att leta upp? :)
Ja, precis! Men åh vad bra, då ska jag kolla upp det :)

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 264
Senast: Murray
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: Freazer
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 642
Senast: Hedwig
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka