Vad finns det för ponnyhingstar?

Emily123

Trådstartare
Hej!
Är lite nyfiken vad det finns för bra ponnyhingstar?
Vilka hingstar är det som får föl som går de allra högsta ponnyklasserna? (med rätt utbildning självklart)

Väldigt tacksam för svar!

Tänker du ponnyhingstar i alla kategorier? Tidningen Ridsport brukar publicera en lista en gång om året över de mest framgångsrika ponnyhingstarna (baserat på avkommornas resultat), det kanske kan vara något att leta upp? :)

Tänker du ponnyhingstar i alla kategorier? Tidningen Ridsport brukar publicera en lista en gång om året över de mest framgångsrika ponnyhingstarna (baserat på avkommornas resultat), det kanske kan vara något att leta upp? :)
Ja, precis! Men åh vad bra, då ska jag kolla upp det :)

Liknande trådar

Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
562
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 595
Senast: ildiko
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
  • Låst
Hundhälsa Hej! Jag har en Cocker spaniel på 3 år där situationen nu är väldigt ohållbar. Ända sedan han var liten har han varit osäker, speciellt...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 748
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar