Sv: Vad fick du i julklapp?
Jag fick allt jag önskat mig + lite till och jag känner mig som världens mest bortskämda människa. Jag är arbetslös och har inte fått en enda krona sedan september så ja har ju inte direkt kunnat köpa något sedan i våras egentligen .
Fick detta:
- Pengar (5000 + 1000 + 2000 + 500)
- Eskadron benskydd (vita)
- Täckkjol från Uhip
- stigbyglar från Compositi
- Webbers från Bates
- Filmen "Känn ingen sorg"
- Två par sockor, varav ett par hemmastickade
- Senaste boken av Martina Haag
- Ett foto på mig och min häst
- Hudlotion
- Choklad
Förutom allt detta fick jag en för tidig julklapp i förra veckan av min sambo. Två biljetter till Håkan Hellström i Linköping. En kväll som var helt underbar.
Sedan innan visste jag också om att jag blir bjuden på Melodifestivalen i vår av mamma. Beställde själv biljetterna till detta tidigare i höstas.
Har nog inte fått så mycket julklappar sedan jag var liten. Vad hände dör? Har jag varit så snäll?
Jag fick allt jag önskat mig + lite till och jag känner mig som världens mest bortskämda människa. Jag är arbetslös och har inte fått en enda krona sedan september så ja har ju inte direkt kunnat köpa något sedan i våras egentligen .
Fick detta:
- Pengar (5000 + 1000 + 2000 + 500)
- Eskadron benskydd (vita)
- Täckkjol från Uhip
- stigbyglar från Compositi
- Webbers från Bates
- Filmen "Känn ingen sorg"
- Två par sockor, varav ett par hemmastickade
- Senaste boken av Martina Haag
- Ett foto på mig och min häst
- Hudlotion
- Choklad
Förutom allt detta fick jag en för tidig julklapp i förra veckan av min sambo. Två biljetter till Håkan Hellström i Linköping. En kväll som var helt underbar.
Sedan innan visste jag också om att jag blir bjuden på Melodifestivalen i vår av mamma. Beställde själv biljetterna till detta tidigare i höstas.
Har nog inte fått så mycket julklappar sedan jag var liten. Vad hände dör? Har jag varit så snäll?