gylle
Trådstartare
Detta underliga fynd gjorde jag i lortarna hos mitt ena sto, till saken hör att hon hade kolikkänningar imorse dock har hon enkelt att få gaskänningar och jag strulade till det i helgen och körde slut på hennes vetekli och fick ersätta det med vetekli av annat fabrikat från vanlig affär en sådan sak är tillräcklig även annars för att få henne i obalans så jag reagerade iofs inte på att hon fick en gaskänning utan tillbringade morgonen i ridhuset så att hon fick röra på sig (vilket brukar vara tillräckligt så även denna gång) till slut kom det då en hög och det var i denna hög detta egendomliga låg ihoprullat som en boll, allt hängde ihop innan jag påbörjade min disikering av vad fasiken det är. Allting var ganska vitt från början delar av det har mörknat sedan jag hittade det. Färgen fick mig att associera till mask då bland annat bandmask jag sett haft precis den färgen. Segt och strängit är det. Har två funderingar själv och det ena är just trasiga bitar från en bandmask ? Har bara sett hela sådana innan så ingen aning om hur trasiga bitar utan inälver (som jag antar att även en mask har?) ser ut.
Det andra är slemhinna, men kan det verkligen släppa bitar av slemhinna utan att det är allvarligt fel ?
Någon som sett något liknande och som har en susning om vad det kan vara ?
Först en bild för att se storleken sen diverse bilder på mysigheten....
Det andra är slemhinna, men kan det verkligen släppa bitar av slemhinna utan att det är allvarligt fel ?
Någon som sett något liknande och som har en susning om vad det kan vara ?
Först en bild för att se storleken sen diverse bilder på mysigheten....