Vad fasen?

Sara75

Trådstartare
Vår ena kisse tål helt plötsligt inte blötmaten som han ätit hur länge som helst. Hur fasen kan det bli så? :confused: Torrfodret går bra men blötmaten ger racerbajs :wtf:. De andra kan fortfarande äta blötmaten utan att det händer det allra minsta med deras magar. Nu är det ingen ko på isen, det är ju bara att byta blötmat så är problemet antagligen löst :D. Det är väl den där gnagande önskan att vilja ha svar på allt som stökar :devil:

Liknande trådar

Katthälsa (Med hänvisning till min tidigare tråd om torrfoder till mager katt, ”N”, detta är min andra katt :meh:) ”P”: kasterad katthona, Devon...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Katthälsa Min ungerska hittekatt är 13 år gammal nu. Kastrerad sedan 6 månaders ålder. Frisk förutom en atopisk dermatit, som hon får kortison...
Svar
11
· Visningar
2 061
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
4 132
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info