Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina unghästar har fri tillgång på stråfoder. Den treåriga hingsten äter hö, hippo müsli, betfor, mineraler och kalk. Ettåriga stoet går på lösdrift och har fri tillgång till hösilage och äter samma kraftfoder som den ovan.
Nu har jag sålt min, men han står kvar på samma foderstat, dvs ca 68 MJ och 640gSRP per dag. Där hamnar vi med hjälp av fritt hö (äter 5-6 kg), soja, Krafft Breed, lusern, havre och betfor.
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras Det dyker alltid upp i dessa trådar, och så även i denna, att brakycefala raser såklart ska få finnas. Men vadå såklart? Varför ska det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.