Vad betyder detta?

F

Faffner

Anmälde mig till en tävling i sista minuten, men hittar såklart en annan som jag hellre är me på efter...:crazy: Men vet inte riktigt vad detta betyder...

Avanmälan enligt TR IV mom 442
Återbetalning av anmälningsavgift sker endast om intyg
och kontonr dit återbetalning kan ske är oss tillhanda....

Kan man inte avanmäla och få pengar tillbax för att man hittat en annan tävling?

Tack i förväg :P

Sv: Vad betyder detta?

Nej du får inte pengarna tillbaka om du har anmält till en tävling och sen vill strycka dig eftersom du hittar någon annan tävling

om du inte tar tillbaka anmälan inom utsatt tid så får du inte pengarna tillbaka.

Jag avanmälde till en tävling för några veckor sedan för att hästen inte va riktigt kry. Veterinären ansåg också att han borde inte hopptävla den helgen så jag fick ett intyg som jag skickade till dom. Hade jag inte haft det så hade jag blivit krävd på pengar efteråt för att jag avanmälde efter anm.tiden gått ut. Det är ju en säkerhet för klubben som anordnar att folk som anmäler sig verkligen ska dyka upp.... eller betala endå...

Fast TR IV är varken hoppning eller gemensamma bestämelser... Är det fälttävlan? I hoppning måste man skriftligen avanmäla en vecka innan tävlingen för att slippa betala, om det inte står något annat i proppen.

Liknande trådar

Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 284
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar