Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har bestämt mig för att kastrera man grandis hane, han är rätt vass och stressar upp sig för minsta lilla. Så nu undrar jag vad det kan kosta ca. Vet ju att det varierar väldigt mycket beroende på storlek osv. Så vad fick ni betala och vad har ni för hund?
Blandras på ca 30 kg och det kostade för två år sedan inte fullt 3.500 kr. Det billigaste jag hittade här i stan när jag ringde runt var 3.000 kr men efter dåliga erfarenheter skulle jag inte satt min fot på den kliniken ens om de var gratis.
Intressant detta. Det verkar vara billigare än jag väntade mig. För sisådär 6-7 år sedan frågade jag om pris för min schäferkorsning och då fick jag ca 7.000 till svar.
Det blev ett lätt val. Jag sprutade (själv). En ampull räckte ett par gånger och kostade under hundralappen....
(var då rätt förundrad över att det kostade dryga tusenlappen för en hingst och så mycket mer för en hund!)
Jag vet det. Ävenom reglerna är striktare för injektioner nu än då.
Vetten var då min bästa väninna och jag har sprutat mycket i mina dagar. Hon tvivlade inte på att jag skulle klara sprutningen lika bra som hon. Men ja, helt Ok var det inte. Men bra för mig och praktiskt för henne.
Själv har jag precis bokat en tid på ugglarps smådjursklinik där dom tar 3300 riksdaler för att knippsa bollarna på min GD. Men det kommer det vara värt hoppas jag..Vill framför allt att han ska tagga ner efter som han är så stressad och även har en kronisk tarminflammation som gör att han är JÄTTESVÅR att hålla i hull Så håll tummarna för att detta hjälper min fina prins
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.