Jenny1
Trådstartare
Jag har blivit tillfrågad om jag vill vara med i ett lag i div. 3. Funderar på att tacka ja, det kunde ju vara kul! Programmet är inga problem för oss. (Om inte mina nerver ställer till det förstås.) Men, jag har aldrig tävlat annat än enstaka klubbtävling. Vad behöver jag ha för att få vara med??
Grönt kort??? Licens?? hästlicens?? Hur är det med klädseln?? Fattar jag TR rätt så är det kavaj som gäller, men det står inget om färg på ridbyxorna, måste de inte vara vita? Kan man ha beiga eller ljusgrå t ex?? Måste man ha stövlar eller funkar det med jodpursh och gaiters? (Stövelskaft..) Jag har bara bruna ridstövlar, men svarta gaiters och skor..
Kan ni lotsa mig in i tävlingsdjungeln? Om jag nu törs ge mig in där..
Grönt kort??? Licens?? hästlicens?? Hur är det med klädseln?? Fattar jag TR rätt så är det kavaj som gäller, men det står inget om färg på ridbyxorna, måste de inte vara vita? Kan man ha beiga eller ljusgrå t ex?? Måste man ha stövlar eller funkar det med jodpursh och gaiters? (Stövelskaft..) Jag har bara bruna ridstövlar, men svarta gaiters och skor..
Kan ni lotsa mig in i tävlingsdjungeln? Om jag nu törs ge mig in där..