Vad behöver man?

R

rattalskare

www.nintendo.se gå in på nintendodogs

Vad behöver man för att kunna spela måste man ha en sådan här?:
nintendo_ds_touch.jpg



Eller räcker ett "vanligt" tv-spel av nintendo? Fattar liksom inte :p
 
Sv: Vad behöver man?

Här stod inget viktigt alls...

Jag som var trög..
 
Senast ändrad:
Sv: Vad behöver man?

Men puckojag :o NU fattade jag frågan.. Ska kolla..



Och nu har jag kollat, det står ju att man behöver en nintendo ds och det är ju en sån du visade bild på, så det är väl vad som gäller. Hur ska du annars kunna gå ut och rasta hunden? ;)

Däremot förstod jag inte alls vad det var och vad meningen var.. Tamagotchi någon?
 
Senast ändrad:
Sv: Vad behöver man?

Okej tack.. Men det blir nog för dyrt..

Någon som kan en hemsida där man får "prova" på spelet?


Någon som vet vad "paketet" går på.. Med en dosa och ett spel..
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad behöver man?

Du behöber en Nintendo DS för att kunna spela. Kolla på tradera och blocket och sånna sidor, ibland kan man hitta något billigt ^^
 
Sv: Vad behöver man?

Nintendogs är kul i tio minuter... är det ända anledningen till att du vill ha ds så tycker jag att du kan skippa det.
 
Sv: Vad behöver man?

Jasså verkligen.. :crazy: Eller är det bara du som tycker det? :smirk:

Och ja det är bara för det spelet jag vill ha den..
 
Sv: Vad behöver man?

Ingen aning om vad andra tycker. Jag säger bara vad jag själv tycker. Ds är ju inte direkt "billigt". Varför då köpa det om du bara vill ha det pga ETT spel? Det är ju en rätt stor chansning INNAN du provat det.
 
Sv: Vad behöver man?

Men i framtiden kanske jag vill köpa till flera spel. Har du köpt den? hur mycket kostade den?
 
Sv: Vad behöver man?

Min bror köpte det, men han har sålt det nu. Nintendogs köpte han redan innan det hade kommit ut i sverige så jag vet inte vad han betalde för det. men sjä'lva dct tror jag han gav 1500 för.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
275
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
213
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp