Vad är värdet på en varmblodstravare?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sandraochprince

Trådstartare
Hej! :)

Jag är väldigt nyfiken över vad en varmblodstravare brukar ligga i pris. Jag har en på foder och funderar på fråga om jag kan köpa loss honom. Men innan jag frågar och kollar vad hon begär vill jag veta vad ni tror eller vet om värde.

Han är 15 år, ej varit skadad, knappt riden ordentligt så alltså väldigt oerfaren som ridhäst. Vad är en häst som denna värd inkl. utrustning? (Gammalt + lågt värde på sadel mm.)


/ Sandra
 
Vänligen läs den översta, nålade tråden på den här sidan, angående prisfrågor.
/moderatorn
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 272
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej alla bukisar! Har ett litet problem med min nya häst (sedan 3 veckor). Detta kan blir lite långt men ska försöka få ihop det! Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 522
Hästvård Hej! Jag har en 13 årig SWB valack som jag köpte för snart 2 år sedan som min satsning mot medelsvår dressyr. Direkt ifrån början när...
2
Svar
37
· Visningar
9 461
Senast: Bregen
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 662
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp