Vad är rimligt att dra?

Sv: Vad är rimligt att dra?

Hur många ggr i veckan kan/bör vi göra detta?
Jag är inne och kikar på swedelites hemsida, men jag får inte ihop det riktigt med storlekarna. Dom går ju på vikt, men är inte hals- och bröstomfång viktigt att ha med? På alla bilder så är det ju amstaffs/liknande som har selar på sig, min hund ser ju inte alls ut så, kan det blir "problem" då?

Jag har haft problem med att hitta "nomeselar" till honom eftersom dom antingen är gjorda för spet-huskies (för smala i halsen och för långa) eller "tyngre/bredare" hundar typ amstaffs (för stora i halsen).

Sv: Vad är rimligt att dra?

Jag har haft problem med att hitta "nomeselar" till honom eftersom dom antingen är gjorda för spet-huskies (för smala i halsen och för långa) eller "tyngre/bredare" hundar typ amstaffs (för stora i halsen).

Ah.. hittade :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min Milo är i början av sommaren opererad i sin bakhas för ett trasigt ligament. Rehabiliteringen går rätt trögt eftersom han är för...
Svar
10
· Visningar
4 600
Senast: KungTulle
·
N
Övr. Hund Som topic. Köpte idag en sele till lillkillen, så nu ska det börja tränas med tom pulka för att få honom att vänja sig. Ingen...
Svar
3
· Visningar
3 217
Senast: Calazirya
·
N
Övr. Hund Idag vaknade vi av att det äntligen kommit en del snö. Var iaf ngn decimeter med nysnö, o ngra minusgrader. Tog ut killen på en...
Svar
15
· Visningar
1 320
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Vi har en liten jaktlabrador som väger ca 22 kg och är 1 1/2 år gammal. Denna hund är min ögonsten!! :love: Nu är det så att jag och min...
Svar
9
· Visningar
3 628
Senast: Jaahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Alternativ till försäkring