Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:Potatisprotein som Krafft använder i Krafft protein (där utblandat) är i stort sett rent protein.
PL
peter_lundin skrev:Fodermedel är det även om du inte kan gå in på granngården o köpa en säck.
PL
Jag ger mina lusern nu för att hjälpa dem med pälsbytet. Funkar super bra! (Syrran pluggar på SLU och ringde och berättade detta efter hon fått höra det av en lärare)Jag ser bättre resultat nu än när jag tragglade på med b-vit.Louise skrev:Och varför ger man det till sin häst? Vad innehåller det för näring?
Zmulan skrev:Jag ger mina lusern nu för att hjälpa dem med pälsbytet. Funkar super bra! (Syrran pluggar på SLU och ringde och berättade detta efter hon fått höra det av en lärare)Jag ser bättre resultat nu än när jag tragglade på med b-vit.
Zmulan skrev:Jag ger mina lusern nu för att hjälpa dem med pälsbytet. Funkar super bra! (Syrran pluggar på SLU och ringde och berättade detta efter hon fått höra det av en lärare)Jag ser bättre resultat nu än när jag tragglade på med b-vit.
Nicke skrev:Hur mycket per 100 kg/häst rekommenderar hon i såfall?