Jag har tyvärr inget reservdäck att byta till utan ngt slags tub som de försöker inbilla mig ska få mig till verkstad. Jag borde i alla fall skaffa fälgkors. Jag trooor att jag ev kan byta däck, eller på två lura ut hur man gör. Jag brukade ju titta på när de bytte tidigare, innan de ville ha lugn och ro i verkstaden.
Sätta domkraft på ett stabilt ställe inunder, inte på lackade ytterskalet (vet inte hur de fungerar men det är ngn spak som höjer dem), Lossa "muttrarna" (svårt kanske iom att de är fastsatta med redskap), inte tappa bort dem, hasa ut hjulet, skjuta på nästa (det ska ha ngn pil om snurriktning men det är kanske inte så allvarligt på kort tid. Bytte man alla däck ska man byta H V och varv o skriva med vaxkrita och ha bäst fram (även om jag har bäst bak nu för så tyckte Vianor), skruva fast, köra, skruva fast.
Sedan betalar jag också extra för bärgningsförsäkring, dubbelt tyvärr för det kom med servicen med.