Vad är detta?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Konie
  • Startdatum Startdatum
K

Konie

Fick ett mail idag.... Är det ytterligare en variant av Nigeriabrev eller? Det är i alla fall vad jag själv tror......:confused:

"My name is Jxxxx Vxxxxx.I want you to know that i am interested in buying your horse which you have for sale on blodbanken.
I would like you to kindly get back to me with the price
present health condition
pictures to see and what name you call the horse with the food you feed the horse with.
Thanks and waiting to read from you"

Sv: Vad är detta?

Det har man kunna göra länge;)...

Konie, jag tycker du ska svara. Lär ju märkas om han vill skicka en check och så vidare, spännande att se vad som händer:cool:

Det är en bluffmakare. PJ har varnat för detta, om du bläddrar i artikelarkivet på blodbanken.

Jag antog att det var skumt. Men jag ska göra som Cambrie föreslår och spela med. Vi kan ju få oss ett gott skratt med lire tur...

Har oxå fått ett sådant. Jag svarade inte då blodbanken har varnat för dessa oseriösa.

Väntar med spänning att få höra fortsättningen... Kanske ska sätta ut annons på¨någon egen häst för att få ett skratt:idea:???

Liknande trådar

Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
963
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 615
Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 774
Senast: Tonto
·
Hästvård Någon som har synpunkter och tankar om detta resonemang? @spaderÄss eller nån? Why do ‘cresty’ necks suddenly go rock hard? This...
Svar
0
· Visningar
849
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18