kolblakkur
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet vad detta är/vad detta är till för? Förstår ingenting.
Har du alltså sett en sån förut?Är det inte en såndär grej som gör att läpparna ska se större och svullnare ut?
Har du alltså sett en sån förut?
Den ska liksom dra ut läpparna?
Det var det konstigaste av de konstigaste saker som kan finnas...
Hur skulle det gå till, läpparna är ju på utsidan?Är det inte en såndär grej som gör att läpparna ska se större och svullnare ut?
Var oxå nyfiken när jag fick upp det som reklam, tydligen är den för folk som snarkar.Någon som vet vad detta är/vad detta är till för? Förstår ingenting.
Det har jag för mig med.Var oxå nyfiken när jag fick upp det som reklam, tydligen är den för folk som snarkar.
Haha så man ska sova med tungan utsträckt? Låter ju bekvämt.Var oxå nyfiken när jag fick upp det som reklam, tydligen är den för folk som snarkar.
Jag gör det ibland, blir lärare att andas genom näsan då.Haha så man ska sova med tungan utsträckt? Låter ju bekvämt.
Utan skydd? Jag hade bitit sönder tungan. Det gör jag i och för sig ibland även när den befinner sig inne i munnen.Jag gör det ibland, blir lärare att andas genom näsan då.
Jag borde egentligen kolla igenom näsa och hals då jag har svårt att andas genom näsan men orkar inte.
Ja utan skydd.Utan skydd? Jag hade bitit sönder tungan. Det gör jag i och för sig ibland även när den befinner sig inne i munnen.
Jag satt och funderade över samma sak igår kväll.Någon som vet vad detta är/vad detta är till för? Förstår ingenting.
Anti-snark nånting. Hittade denna på amazon., det är samma grejjamoj.Någon som vet vad detta är/vad detta är till för? Förstår ingenting.