Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SlånFrågar av ren nyfikenhet då jag tyckte att den var fin som blommade på bar kvist i form av buskar.
Visa bifogad fil 69334
Tack!
Jag gissar på körsbär eller plommon.En till fråga - jag såg ett träd fullt blommande som jag tolkade som ett äppelträd, men när jag senare gick förbi några träd som jag vet är äppelträd så var de bara, bara ett par första blad. Har äppelträden redan blommat? Eller är det första trädet jag såg en tidig sort?
Jag kände en släng av doft när jag gick nära det första trädet så jag luktade lite närmare utifall det var något annat men det doftade inget särskilt.
Hm, lite konstigt placerat men det är ju möjligt.Jag gissar på körsbär eller plommon.
Det kan inte vara hägg då?En till fråga - jag såg ett träd fullt blommande som jag tolkade som ett äppelträd, men när jag senare gick förbi några träd som jag vet är äppelträd så var de bara, bara ett par första blad. Har äppelträden redan blommat? Eller är det första trädet jag såg en tidig sort?
Jag kände en släng av doft när jag gick nära det första trädet så jag luktade lite närmare utifall det var något annat men det doftade inget särskilt.
Magnolia?En till fråga - jag såg ett träd fullt blommande som jag tolkade som ett äppelträd, men när jag senare gick förbi några träd som jag vet är äppelträd så var de bara, bara ett par första blad. Har äppelträden redan blommat? Eller är det första trädet jag såg en tidig sort?
Hm, jag tyckte att jag tittade noga för att se till att det inte var en syrén och häggen verkar ju ha sina blommor i såna där klasar. Dessa verkade snarare sitta mera direkt på grenarna, som äppelblomster.Det kan inte vara hägg då?
Magnolia har väl bara stora blommor? Den jag såg hade blommor i storleken av äppelblomster.Magnolia?
En till fråga - jag såg ett träd fullt blommande som jag tolkade som ett äppelträd, men när jag senare gick förbi några träd som jag vet är äppelträd så var de bara, bara ett par första blad. Har äppelträden redan blommat? Eller är det första trädet jag såg en tidig sort?
AhaMagnolia har väl bara stora blommor? Den jag såg hade blommor i storleken av äppelblomster.
Jag gissar på körsbär eller plommon.