Vad är detta för ridstövlar?

caroline_lu

Trådstartare
Såg en tjej med ett par skitsnygga läderridstövlar idag på stallet! De "blänkte" ordentligt. Dragkedja bak och med snörning. Sedan kommer jag inte riktit ihåg märket men det var en häst, elle ett hästhuvud också stod det eql comfort eller equipt eller nåt liknande :confused: Jag har världens sämsta minne!

Någon som känner igen det jag beskriver? :bump:

Sv: Vad är detta för ridstövlar?

Det låter som att det kan vara ett par "Equi comfort"-stövlar.

Jag har ett par, de har några år på nacken, och de har en jätteblank yta, dragkedja bak och snörning.

De är jättesköna att ha på sig, men tyvärr är de alldeles för korta för mig, så jag har bara använt dem ett fåtal gånger.

Det låter som att det kan vara ett par "Equi comfort"-stövlar.

Jag har ett par, de har några år på nacken, och de har en jätteblank yta, dragkedja bak och snörning.

De är jättesköna att ha på sig, men tyvärr är de alldeles för korta för mig, så jag har bara använt dem ett fåtal gånger.

Ja, ett par sånna är det :) Har du någon bild på dina ?

Jag har en bild någonstans eftersom jag har försökt sälja dem, men nu hittar jag inte bilden, typiskt nog, och stövlarna och jag befinner oss inte i närheten av varandra nu...

Skall leta igen och se om jag inte kan hitta bilden. Lägger ut den bums isåfall!

Jag har en bild någonstans eftersom jag har försökt sälja dem, men nu hittar jag inte bilden, typiskt nog, och stövlarna och jag befinner oss inte i närheten av varandra nu...

Skall leta igen och se om jag inte kan hitta bilden. Lägger ut den bums isåfall!

Va bra!! :) Förstår dock inte hur de kan vara så blanka :O

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! :D Jag är i AKUT behov utav hjälp med att hitta dem bästa allroundstövlarna. Alltså att jag kan träna och kanske tävla lite i både...
Svar
0
· Visningar
845
Senast: mmaltina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka