Vad är det som låter?

Sv: Vad är det som låter?

valacker som kluckr drar in luft i skapet när de går. därför blir det ett visst ljud. Ganska vanligt faktiskt och riktigt lustigt - något de ofta gör när de går bra....

Alltså, jag har ju alltid trott på att det är håll och/eller att dehar druckit massa innan. Men Iso, varför är tanken på håll skogstokig?

Vet faktiskt inte.. Kan vara så.

Men min förevigt nästan uttorkade häst (fråga inte) kluckar när han springer i hagen, och MYCKET sällan med mig på. Han är spänd när man rider. Han det vara att tarmarna skumpar runt? Eller att de nyligen har tillverkat k-vitamin? (fisluft i tarmen:D )

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Mearas
·
Hästvård var inne på klinik igår med min häst då han fått sig en sparkskada i hagen, röntgen såg fin ut men ultraljudet kunde man se en liten...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: casio01
·
Hästvård skulle vilja höra era historier om sparkskador på bakbenen då min pålle blev sparkad på bakbenen och är tyvärr rädd för att han ska ha...
Svar
10
· Visningar
1 018
Senast: jemeni
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit
  • Miklem träns !