Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av mitt googlande fick jag för mig att det är Häggmispel. Men IOM att jag vet noll och inget om bärbuskar så vågar jag inte chansa.Bärhäggsmispel
Tror inte det.. Känns som fel blad och fel sorts ”grenar”.Min första tanke var slånbär, men jag är absolut ingen expert!
Ser det inte lite annorlunda ut än det?Aronia? I så fall har du supernyttiga bär att ha i smoothie t ex.
Det är garanterat HäggmispelAv mitt googlande fick jag för mig att det är Häggmispel. Men IOM att jag vet noll och inget om bärbuskar så vågar jag inte chansa.
Det är inte Aronia för det har jag hemma.Ser det inte lite annorlunda ut än det?
De är ju himla goda. Och det var vad jag hoppades på innan googling.
Häggmispel och de är ätliga. Men de ska bli mer blå och kaxiga.Av mitt googlande fick jag för mig att det är Häggmispel. Men IOM att jag vet noll och inget om bärbuskar så vågar jag inte chansa.
Bifogar bild på Aronia, dock utan bär, de är på g. Som du ser är bladen annorlundaAronia? I så fall har du supernyttiga bär att ha i smoothie t ex.
Ja, man såg ju att de inte är mogna än. Hoppas inte fåglarna äter upp dem innan de är redo att plockas. Vore kul att testa göra ngt med bären!Häggmispel och de är ätliga. Men de ska bli mer blå och kaxiga.