Vad är det för fel?

S

Silverstol

Jag kan inte logga in på communitys! Och när jag väl blivir inloggat blir jag utloggad så fort jag trycker på nånting! (Ett under om jag får i väg den här tråden)

Har norman som brandvägg, men har kollat alla inställningar där och det verkar inte vara det som jävlas. (men kan ju ha missat något)

Nån som vet vad det kan vara? Har en ny dator, på den gammla jävlades det inte såhär.
Gah, blir så leds. Vill ju kunna logga in och prata med mina vänner!
Msn fungerar inte heller. Gosh!

Hjälp!
 
Sv: Vad är det för fel?

norman... uhh får utslag..
köp nåt annat.. *rekomenderar*
 
Sv: Vad är det för fel?

kan inte göra så mycket åt det eftersom det är farsan som grejar det där. ;)
Hade northon på förra datorn. Vet dock inte varför vi inte har det nu.
 
Sv: Vad är det för fel?

har diskuteras om Norman i ett annat forum . men jag hittar inte den tråden nu.. men min pappa har också norman som ingår i det datorpaketet han köpte,och han har fortfarnade inte lyssnat på mig och avinstallerat det... menmen. har man inget bättre att göra än att ha problem så ;)

Nej men det säger ju en hel del att de datorleverantörer som hade Norman gått ifrån det..

om det nu är antivirus/brandvägg som spökar
 
Sv: Vad är det för fel?

Det måste vara norman, för nu har jag testat att inaktivera programet för en liten liten stund, och allt fungerar hur bra som hellst.
Antar att allt kommer att jävlas då jag aktiverar det igen.
 
Sv: Vad är det för fel?

Norman antivirus tycker jag funkar fin fint.
Därimot deras brandvägg är hemskt. Tycker den inbyggda i win xp duger fint faktiskt.
 
Sv: Vad är det för fel?

pratade med en bekant om det igår..
hans svarade att: jag ska inte gnälla på norman, de ser ju till att jag får mat på bordet varje dag. *S*
Ja han jobbar med datorer.

men det går väl att avaktivera Norman brandvägg och bara köra med den inbyggda i XP.
 
Sv: Vad är det för fel?

Åsikterna om norman går väll isär som med de flesta virus program, men som sagt, antivirusprogrammet tycker jag funkar fint, bara jag slipper deras jäkla brandvägg ;).
 
Sv: Vad är det för fel?

hah, vet inte riktigt vad jag har gjort, men nu funkar det!

Stängde som sagt av norman, och sedan, efter ca 15 minuter, hade jag på det igen och efter det funkade allt ^_^
(Förutom msn som aldrig vill fungera.)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 352
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 230
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Jag behöver lite tips och råd angående mitt problem, jag vet inte vad jag ska göra längre.. Fegade lite och valde att ha ett anonymt...
Svar
12
· Visningar
2 500
Senast: lizan
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 763
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp