Vad är det för fel/vad göra (DC++)

I

_Ishästen_

Nu har jag blivit jäkligt less :mad:
Hur långt tid ska det egentligen ta att ladda hem en film eller ett avsnitt av en serie??
I mitt fall så tar en film (på ca.2 timmar) ca.5-6 timmar (ibland ännu mer)...
Ett avsnitt i en serie tex. the O.C, Buffy mf. kan ta allt från 3-100 timmar (mkt. sällan mindre)...å de är ju ändå bara på typ 30 min vardera :confused:
Vad kan man göra för att det ska gå snabbare? eller går det inte? Är inte så "hemma" på det här med DC++ (har inte haft det så länge), så det kan hända att det e nå enkelt som måste åtgärdas...inte vet jag?? :crazy:
En kompis får hem en hel serie på 96 avsnitt på ca.1-2 timmar...
Hon har lovat komma hit & hjälpa mig men hon kommer aldrig (var ca.2 mån sen hon lovade det). Så nu ställer jag mitt hopp till alla här på buke att ni ska kunna lösa mitt "problem"...

jag skulle bli mycket tacksam! :bow: :bump:

Sv: Vad är det för fel/vad göra (DC++)

Det beror ju helt på vilken uppkoppling du själv har, och vad personen du tankar ifrån har....

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 360
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 602
Senast: vtok
·
Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 584
Senast: Zeli
·
Träning Hej! Jag vet kanske inte hur jag ska formulera mig för att detta ska låta vettigt. Vi tar det från början. Jag började rida ett...
Svar
13
· Visningar
2 928
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka