Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är inte det möjligt. Trots smärtstillande har han ont, men vi gör det bästa av situationen och ger han en massa mat och kel och korta lösa promenader. Så han mår hyfsat ändå, men jag önskar han hade fått vara som om han vore frisk. Kunna springa hur mycket han ville och bara njuta av livet.
Just nu är det väldigt tungt och jobbigt här hemma. Allt sådant som jag tyckte var jobbigt innan så som sista kvällsrundan när man egentligen ville sova skulle jag nu göra vad som för att få behålla och göra varje dag.
Jag önskar verkligen det fanns en annan utväg, men det finns det inte. Men usch vad jag våndas inför tisdag. Hur ska jag klara av att säga hejdå till min älskade vän? Det kommer vara hemskt att återvända hem utan Zorro. Det kommer bli så hemskt tomt utan honom.
Dikten var jätte fin, i vanliga fall hade jag nog blivit tårögd, denna gång stortjöt jag. Men den var verkligen fin, jag hoppas innerligt att det är på det viset, men om inte så har han iaf fått frid.