Lejonstjarna
Trådstartare
Kärra riddar kolleger Jag behöver lite pusing. Jag har ju genom åren åkt på flera bakslag i form av olika mer eller mindre allvarliga skador.:smirk: Så igår vad det dags igen och nu ser jag fram i mot en flera månader lång konvalescent tid med tuff sjukgymnastik. (Vad som hänt går att luska ut jag orkar inte dra hela historien.se hemsidan)
Jag orkar inte mer känns det som Jag funderar helt enkelt på att bli riddar pensionär. Begrav Lejonstjärna och börja knyppla. Men ändå inte Jag älskar ju att rida tornerspel med allt vad det innebär. Så snälla berätta nu för mig vad är det bästa med tornerspel. Jag behöver litte hjälp med att orka ta fram det där -anmat och envisheten igen. Så fram med alla positiva sidor av tornerspelet.
Bästa minen och liknade.
Jag orkar inte mer känns det som Jag funderar helt enkelt på att bli riddar pensionär. Begrav Lejonstjärna och börja knyppla. Men ändå inte Jag älskar ju att rida tornerspel med allt vad det innebär. Så snälla berätta nu för mig vad är det bästa med tornerspel. Jag behöver litte hjälp med att orka ta fram det där -anmat och envisheten igen. Så fram med alla positiva sidor av tornerspelet.
Bästa minen och liknade.