Vad är det bästa era katter vet?

Babe

Trådstartare
Mina katter älskar allt som luktar häst, tog med mig hästens vintertäcken hem idag och nu så ligger det fyra st katter nedbäddade bland täckena.
De bara älskar allt som luktar häst. :idea:

Sv: Vad är det bästa era katter vet?

När vi precis hade tagit hem Molle så älskade han allt som hade med fötter att göra, skor, gamla strumpor mm. kunde han ligga och gosa med. Men nu förtiden är det inte lika mkt, nu gillar han mest godis och skinka haha,

och sin fotölj förståss, det är bara hans enligt honom! :D
DSCF0568.JPG

Mina katter äääääälskar min säng. Det är inte så ofta jag släpper in dom i sovrummet, men så fort jag gör det så gosar dom ner sig i stora sängen! :)

Sen älskar herrarna även kartonger, ju mindre desto bättre.
Titta bara här:
DSCN2036.jpg

haha det med kartonger känner jag igen=) min katt är fullkomligt galen i dom.., kuvär (stavning?) knör hon sej i åxå...:rofl:
[/IMG]
8338353.jpg
[/url][/IMG]
8338292.jpg
[/url][/IMG]

Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Ska inleda med att säga att hjärte-katten är inlagd på djursjukhus, jag kan inte låta bli att googla mig blå men hittar nästan...
Svar
15
· Visningar
1 108
Senast: Snurrfia
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka