VAD är det som är så bra med krafft SPC?

Sv: VAD är det som är så bra med krafft SPC?

Vet inte om det finns på Internet. Det är SLU:s informationsfolder som kommer ut sex gånger om året.

Men sädesslag som är behandlade så som de i Kraffts SPC har i alla fall hjälpt människor med kroniska tarmproblem.
 
Sv: VAD är det som är så bra med krafft SPC?

Jag undrar om det är gjort någon riktig vetenskaplig undersökning på hästar?
Tror att de undersökningar som är gjorda finns på grisar. Sen har man provat på hästar med bra resultat.
// Linda
 
Sv: VAD är det som är så bra med krafft SPC?

Ponnyn är också för tunn så det måste vara fel foder för honom med...
 
Sv: VAD är det som är så bra med krafft SPC?

Ska börja med att skicka in höanalysen få se vart det lutar. Har haft ponnyn en vecka och vill inte ändra något foder. 138 cm ätit 8 kg hö + 1 kg krafft groov SPC en längre tid och är alldeles för tunn. Kan vara dålig i magen men det är inget vi märkt av ännu.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 523
Senast: Habina
·
F
Hundhälsa Jag behöver tips. Min mellersta, Gibbs, äter för nuvarande Royal Canine Satiety Weight Management och även om jag är nöjd med fodret som...
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: Kakis
·
L
Ridning Hej! Jag har en fråga om vikt på ryttaren. Jag har läst och hört olika om hur mycket ryttaren kan väga som max men 15% eller 20% eller...
Svar
7
· Visningar
1 560
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 449
Senast: Irival
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp