Vaccinering

Da trengs to vaccineringer. Jeg skulle tro at du må betale ca. 400-500 per stykk. ABSOLUTT verdt det! Du må først ha grunnvacinen og inom 3 mnd. må vet. sette den påføljande sprøyten. Etter dette; 1 gang om året.

Jag vet hur ofta man ska vaccinera, öhm, det va väldigt dyrt, här kostar vaccinering som man gör 1 gång per år 150 kr.

Jaha!! Det koster det ikke her :o Men grunnvacineringen bruker ikke koste mer enn den ordinære vaksinen- så 150 då+ 150 altså. Da burde det jo ikke bli mer enn 500 lappen då :smirk:

Liknande trådar

Hästvård Köpte ny ponny för ett par månader sedan och har upptäckt springmask Räcker det att avmaska den smittade ponnyn eller måste jag avmaska...
Svar
7
· Visningar
573
Senast: Johannna1
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
336
Hästvård Min häst fick idag ett broddtramp när vi var ute och red vilket jag märkte efter jag kommit tillbaka från ridturen. Han blödde lite...
Svar
3
· Visningar
265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka