Vaccinationsfråga

Lupin

Trådstartare
Har letat och letat efter info, men hittar bara rent allmänt att man ska vaccinera och att det är bra att vaccinera. Självklart!

Men när är det man ger ettårssprutan? Är det ungefär när hunden fyller ett år eller är det ungefär ett år efter den första sprutan??? Dum fråga, jag vet, men jag minns inte från förra gången jag hade valp/unghund. :o

Sv: Vaccinationsfråga

Tack! Trodde att det var så, men inte ens på Agrias hemsida hittar man exakt info! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: inverterad
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 287
Senast: Red_Chili
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 111
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka