Uttagna till riksföl

Sv: Uttagna till riksföl

Men det gör väl inget om de får artikeluppslag här, om det nu är så. Ofta diskuterar vi ju dessutom ganska aktuella saker så det är väl inte så konstigt om även media har ämnet på G? Har mycket svårt att tro att de skulle sätta in artiklar på så lösa boliner som att de läst skvaller/rykten/påståenden här.
Vad mer har diskuterats här som det sedan varit artiklar om?

"knapp-lån"

Jag tyckte att det var intressant att även aspekten "antal uttagna riksföl / antal betäckningar", togs med i artikeln, även om poängfördelningen för fölen är mera djupgående siffror.

HeJe - trådskapare men ej skribent i någon tidning.

Nej Clownen, det menar jag inte. som jag skrev:
Det kan ju också vara så att den som skriver inte är med i debatten utan bara läser här.

Men förra gången blev jag mycket förvånad över hur man kan skriva artikel på som Donauschwalbe skriver "lösa boliner som att de läst skvaller/rykten/påståenden här".

Det kan ju vara så att den som skriver i själva verket känner flera som skriver här även privat och därför vågar ta med det i en artikel. Det vet ju inte jag. Men jag tycker i alla fall att man upplyser dem som är med i debatten att det kommer att dyka upp i en tidning.

Jag är dessutom ganska övertygad om att företrädare för åtminstone en stor avelsorganisation håller koll på vad vi skriver här, och misstänker att det även förekommer inlägg från vissa av dessa personer. :angel:

Det kan ju vara så att den som skriver i själva verket känner flera som skriver här även privat och därför vågar ta med det i en artikel. Det vet ju inte jag. Men jag tycker i alla fall att man upplyser dem som är med i debatten att det kommer att dyka upp i en tidning.
:confused: Jag vet inte vad jag ska tro...jag inbillar mig att om man arbetar som journalist och reser över hela världen i sitt dagliga arbete så borde man väl ha fler och bättre kontakter än oss som sitter och svamlar " en massa goja" på Bukefalos :D - eller så kanske dom får en del uppslag här som dom granskar vidare i någon slags grävande journalistik ;)

Vilka andra tråddiskussioner har det gått att läsa om menar du ?

Helen

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka