Utställningar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Klockmalvan
  • Startdatum Startdatum
K

Klockmalvan

Om man bortser från ras-föreningarnas egna utställningar, var i hela fridens namn hittar man utställningar för "flera" raser???
Jag läser ibland reportage i tidningar men var hittar man info innan om
man vill ställa ut sin ponny?

Sv: Utställningar?

Kolla efter vilka aktiviteter ponnyavelsföreningarna har. Den i närheten av mig har åtminstone tidigare haft några utställningar varje år.

Sv: Utställningar?

Det finns alltså en del regionala ponnyföreningar. Där jag bor finns sydöstra sveriges ponnyförening, i skåne finns det flera lokala föreningar osv. Var bor du? så är det lättare att tipsa dig...

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar