Utställning

C

Colombia_Girl

Ja.. i Mars så är det premiär för min och valpens del.. Vi ska ställa för första gången.. *gaaah* Jag har aldrig ställt förr och är redan nervöös hahaha (lyckat recept)...

Har ni några bra sidor där det står kortfattat hur en utställning går till? Vore skoj att lixom tjuvkolla lite INNAN vi börjar hehe

Har ni några handler tips? :love:

Vi tränar varje dag på att STÅ och att jag kan plocka med honom... :idea:

Sv: Utställning

Den där sidan var ju jätte bra! Tackar!

Jo.. vi ska ställa här i Gävle :)

Jag ska också ställa min hund i mars. Har tränat lite med henne på stå och still med mera. Men nu nkom jag på att jag ska ju också vara med i ringen. Vad ska man ha på sig?

Vi har just nu förra vecka ställt ut för första gången med vår valp. Jag hade inte sett eller har varit på en utställning före heller. Och vi var den FÖRSTA ut på arena.:cry: :confused: Men det gick jätte bra. Och dem på utställning var jätte snäll och hjälpsamt. Jag trode jag skulle spy innan jag gick ut men det var inget att vara nervos för. Det var så kul och vi ta nästa utställning i Maj efter han har haft sin ett års dag. Jag var njöd (nervarna med) med att vinna hans ras (det var bara han:devil: ) och till slut fick han 4:e BIS. Prata att står där med öppen mun!:)

Hoppas att det går bra för er. Lycka till!

Mulles_Matte:
Ja det verkligen vara en bra hemsidan kul att lära mer för nästa show. Thanks!

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 844
Senast: __sofia__
·
Fritid Denna regniga söndagsförmiddag drömmer vi oss bort till Costa Rica, som är det tilltänkta målet för vår bröllopsresa. Vi gifter oss i...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Ava22
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 228
Övr. Hund Gaaah!!!! Blir galen (inombords) på min unghund (hane, 7 mån) ibland. Bor mitt i stan så måste alltid koppla och gå promenad när han ska...
Svar
10
· Visningar
7 192
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama