Utställning IGEN.........

Tur att gulasidorna finns :) Hur hittar jag dig då? Vilka av dina 7milj. raser ska du ställa emnar jag ;)

Det är jag som hörs o syns mest...ahhahahah

nä.antingen irrar jag runt i aby o somaliringens monter....o bjussar på lussebullar...har fyllt frysen med 180 st mer på väg :crazy:

Eller så är jag vid min bur,jag har en dubbelbur då både Scilla o Marrakech är med.
Jag ställer bara abyssar,en vilt hane o en blå hona.
Marrakech kommer mest vara i A&S ringens monter,där jag är alltså...... :smirk:
Om du ser någon knubbig *host,host* sak med en viltfärgad aby i svart flexikoppel,svart sele.
Så äe det med alla sannolighet jag! :smirk:

Åh, men du måste ju måla naglarna också så jag vet SÄKERT att det är du ;)
Lycka till iaf. Det kommer säkert att gå jätte bra!

självklart!!!...vinröda med rosa streck är det som gäller,lite kristaller lär jag väl trycka dit oxå.
kommer ha svarta kläder med vinröda o rosa accesoarer(kan inte stava??) till....

Jag är lite inkörd på rosa o vinrött just nu :smirk:

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 399
Senast: Googlarn
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 453
Senast: Kaching
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 589
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 558
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10