Utställning från marken

wizo

Trådstartare
Jag undrar om det finns någon här som vet vart man kan hitta nån utställning/visning för isisar där man bara kan visa gångarterna från marken. Skulle vilja visa mitt sto i sommar då jag tycker hon e ganska fin och skulle vilja se vad andra säger om henne. Bara det att jag kan bara rida barbacka på henne så vill visa henne för hand. Det är ingen unghäst. Hon e typ 7. Nån som har nått tipps så blir jag jätte glad:love:

Sv: Utställning från marken

Tyvärr så är det ridvisning i en bedömning, det är endast unga hästar som visas från marken och när de uppnått mogen ålder så gäller även riduppvisning.

Den utgör en väldigt stor del i en avelsbedömning, och exteriören den mindre delen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 191
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar