Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lotion såklart. Motion tror jag inte man kan vara allergisk motNågra allergiska utslag?
Tvål, tvättmedel, motion.
Nja inga nya saker...Några allergiska utslag?
Tvål, tvättmedel, motion.
Jodå. Även svett kan en vara allergisk mot, och då blir ju träning inte så rolig.Lotion såklart. Motion tror jag inte man kan vara allergisk mot
Jag tycker sprit lindrar klåda för det mesta . Dock inte alltid.Nån typ av kusbett? Tänkte iom att sprit lindrar klådan.
Nej, har bara varit hemma legat inne och läst pga värmen.Jag tycker sprit lindrar klåda för det mesta . Dock inte alltid.
Jag var inne på knottbett, men placeringen kändes fel.
@Texaz har du varit på stranden eller kan ha utsatts för några andra loppor?
https://www.1177.se/Uppsala-lan/olyckor--skador/bett-stick-och-vaxter/loppbett/
Utslag som inte går över med ett par dagars egenvård bör visas upp för vården, om man inte känner igen dem sen tidigare. Det skulle t.ex kunna vara skabb och för att behandla det behöver man ha diagnosen säkerställd via vården.Har fått utslag, främst på händer, armar och ansikte.
Tänkte först soleksem, men har hållt mig inne de senaste dagarna, bara gått ut när djuren ska ha mat.
Vad kan det annars vara?
Tips på lindring?
Visa bifogad fil 71094
Nja skabb hade jag i ungdomen, kliade som baraUtslag som inte går över med ett par dagars egenvård bör visas upp för vården, om man inte känner igen dem sen tidigare. Det skulle t.ex kunna vara skabb och för att behandla det behöver man ha diagnosen säkerställd via vården.
Lotion såklart. Motion tror jag inte man kan vara allergisk mot
Jag med, ibland kan jag till och med få andnöd och bli liggandesJohoddu! När jag motionerar blir jag alldeles svettig och väldigt andfådd. Jag är nog allergisk!
Mitt soleksem ser slik ut. Og det kan være slik i over en uke uten sol. Tar lang tid før det blir borte.Har fått utslag, främst på händer, armar och ansikte.
Tänkte först soleksem, men har hållt mig inne de senaste dagarna, bara gått ut när djuren ska ha mat.
Vad kan det annars vara?
Tips på lindring?
Visa bifogad fil 71094