Utsikt från kuskbocken nov-06

Welsh

Trådstartare
maken som groomade idag passade på att fota över min axel när vi körde lillhingsten.
Vackert höstväder med sol och plusgrader. Lillhingsten är körd ett 10 tal ggr för vagn nu.
beskkörs.jpg

kolla in vilka små söta öron han har:love: (han har huvudlag på sig där någonstans då vi faktiskt är ute och kör på en rejält trafikerad väg ;) )
besköron.jpg

Hur ser det ut där ni kör?
Vi körde längs vattenlinjen i 45 min på fina grusvägar.

Senast ändrad:
Sv: Utsikt från kuskbocken nov-06

Guud vad sött!!! :love: Längtar till jag kan lägga in sådana bilder på min pålle som nu är på inkörning! Längtar!!!

Tycker att bilder man knäpper från kuskbocken är välidigt fina! lite ovanliga...himla söt!

Åh, vad fina bilder. :love:
Jag har tappat bort hela albumet där jag bl.a. hade bilder från kuskbocken när vi körde par. Så fina bilder :(

Är ju inte så lätt att få till bra kort, allting skakar... ofta ser det ut som om man bara står en bit bakom hästen och fotograferar...
men de här blev riktigt söta.

Vilka härliga bilder! Är det en welsh du har?

Japp det är vår welshhingst Besk som är nyinkörd vid 8 års ålder.

Vilken vacker utsikt (både pållen och vattnet)!

Vad kul! Går det bra med honom? Har du ingen bild på hela honom? Jag blev nyfiken nu...:) Själv har jag ett welsh sto hemma som ska köras in så småningom, en jätte go liten tjej som jag tror kommer att trivas bra framför vagnen :)

Så här kan det se ut när vi kör.. :)
Först kallblodstravaren med flakkärra utmed sjön, taget i förrfjol..

svalleoutsikt.jpg

Bilderna som följer nu är från en och samma tur med shettis och hund, vintern 05/06.

kortur1.JPG

kortur2.JPG

kortur3.JPG

kortur4.JPG

kortur5.JPG

Det var en underbar tur med varm choklad i ryggsäcken :love:

Kanske ska tillägga att det inte är skoterLED vi kör på här utan grannens uppdragna spår genom skogen *ler*

Senast ändrad:

Åh vad underbart... När jag ser de där sista bilderna så längtar jag efter en ponny/häst att köra, snö, sol och varm choklad. Tack för att ni delar med er av så fina bilder!

Gud så härligt! Vad söt den lilla vita är! :love:

Nu kommer jag med lite bilder också, tyvärr inget solsken, men man kan ha kul i regn och lera också :idea:

Så här brukar det mestadels se ut, mamma kör lill hingsten och jag rider med
5788586.jpg0

I väntan på att få komma ut och busa :)
5788579.jpg0

Vårt november väder....mamma kör
5788575.jpg0

Underbara bilder.:love:
Kom igen nu! Det måste finnas fler därute med fina kuskbocksbilder!

Så underbart söt! :love: Bli inte förvånad om han saknas i hagen någon dag, då har jag bara lånat hem honom för ett kärleks möte med min tös ;) Vad är det för stam på han?

Så charmig shettis! Den lilla flätan är fin :-)

Ibland tycker jag det är mysigast att rida/köra när vädret är grått och trist...

Tack! :) :bow: Det är en jätte trevlig liten herre, det är himla kul att rida bredvid honom, det går undan när man galopperar, hans små korta tax-ben går 180, ser hel kul ut :D

Ja, det är mysigt nästan jämt tycker jag, klart att man blir lite extra glad när solen skiner, men det är lite mysigt när det är grått med som du säger.

*kl*
26814405439.jpg

så såg det ut sist jag körde får se om det blir nåt mer då pållen har ont i ett ben pga pålagringar

Så här ser min utsikt ut, bild från oktober.

http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Sele/15okt062.jpg

satanic: Nej vad tråkigt för dig med hästen :( Har du provat Back on Track på honom? Jag har det på min häst som har stela knän och kotor (ska röntgas det till våren) hon är doc inte halt men lite snubblig, och hon är faktiskt mkt bättre efter 1 vecka redan :) Även om hästen kanske inte blir frisk av det, så lindrar det mycket m hjälp av värme, och förbättrar cirkulationen bla.
Värt att prova, har bara hört gott om dessa. Finns som benskydd, paddar, knäskydd, lindor mm.

http://www.backontrack.nu/new_sw/index.html

Senast ändrad av en moderator:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka