Utsende på Hoppspö?

diddl

Trådstartare
Får man tävla med Dressyrspö som är 75 cm på hopptävling.
Spelar utsendet någon roll?
Om spöt är 75 cm från ena änden till andra änden.?????

Sv: Utsende på Hoppspö?

Så länge det inte är inbyggda elstötar eller spikar i de så tror ja att de får se ut hursomhelst bara det är max. 75cm :rofl:

Jag trode nästan det men man vet ju inte vad dommarna säger om det . inbyggda elstötar skulle pasa mig prisis när han föröker att kasta av mig på tävlingsbanan.

Friska ider till tävlingarna i höst något ska jag lura honom med för runt ska vi komma minstonde en bana ;)

Annars finns sånna där flugfällor som ger stötar när man tar i dom. Ett hett tips :smirk:
Hah, en liten kille hittade sånna i en sportaffär, slog på dem o tog på den och skrek sedan. så tog han på dem igen o skrek :p så fortsatte han sådär :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: sweep
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 253
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 193
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka