Utrustning

810110

Trådstartare
Jag skulle vilja ha tips på bra internetsidor eller liknande där man kan köpa och läsa om distansutrustning. Jag har hittat ett par, men tycker inte att det har funnits så mycket. Finns det mycket sådant i Sverige eller får man titta på utlänska sidor.

Vad är det för utrustning du tänker på? Jag använder samma saker när jag rider distans som jag har i ridhuset.
www.distansritt.nu finns det plastträns, pulsmätare och annat smått och gott och på www.cliffords.se finns det plastträns (zilco).

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Ajda
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Pegasus63
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
363
Senast: Cactus
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 095
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar