Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LED brösta med blinkade ljus. Verkar super bra än så länge. Reflex ländtäcke. Reflex på benen. Har en LED löpare lampa jag fick i julklapp förre året. Väldigt bra ljus på den med. Skall köpa en sån Reflex grej att ha på mig själv med. Så känner vi är väldigt upplysta. Nu red vi inte i mörke här så hade inte på hels uppsättningenVisa bifogad fil 129094
Hur utrustar ni er och era hästar när ni rider ut i mörker?
Har endel reflexer men känner att jag borde uppdatera förrådetVisa bifogad fil 129094
Hur utrustar ni er och era hästar när ni rider ut i mörker?
Jag har samma men rider inte heller ut i mörker, snarare att jag inte alltid hinner hem.Rider sällan ut i mörker, men har köpt reflexländtäcke och reflexskydd inför denna vintern. Reflexväst till mig själv.
Det är super med ledljus! Men här är det ofta väldigt dimmigt (bor vid havet) och då försvinner ljuset i dimman.LED brösta med blinkade ljus. Verkar super bra än så länge. Reflex ländtäcke. Reflex på benen. Har en LED löpare lampa jag fick i julklapp förre året. Väldigt bra ljus på den med. Skall köpa en sån Reflex grej att ha på mig själv med. Så känner vi är väldigt upplysta. Nu red vi inte i mörke här så hade inte på hels uppsättningen Visa bifogad fil 129098
Så gör jag med men brukar knäppa över den till "månskensläge", då syns jag men bländar inte mötande.@Zacci Jag ”bländar av” min pannlampa när jag får möte, roterar den neråt.
Ja precis därav jag har dom andra reflexer med. Men hade dom inte på kort då vi inte red i mörka den dagen. Har som sagt pannlampa och fler reflex skydd annars. Även såna man sätter på tyglar. LED är mest för lite extra ljus i skogen, vi rider inte vart det finns trafik (skogsvägar) men skönt att synas ändåDet är super med ledljus! Men här är det ofta väldigt dimmigt (bor vid havet) och då försvinner ljuset i dimman.
Var ute och körde förra vintern och var irriterad på ett ekipage som dök upp från ingenstans och inte syntes alls. Visade sig att hon hade massor med ledljus men inga varselfärger. Så jag rekommenderar också att ha varselfärger på tex reflexväst/täcke etc
Ännu bättre att stänga den helt den stunden man ser ju ändå av bilens belysning@Zacci Jag ”bländar av” min pannlampa när jag får möte, roterar den neråt.