Utökar med 100%

T

Trolltyg

Blev så inspirerad av WDS så nu utökar jag hundantalet med 100%.
Impulsivt? Nja, inte riktigt kanske men har gått och funderat på EN hane till min avel. Nu kommer det TVÅ, ifrån Åland. Båda är valpar under 12 veckor så de får tas in på "12-veckorsregeln" dvs utan vaccination mot rabies. Ska bli spännande. Meningen med tråden var bara att jag var tvungen att släppa lite på nyheten innan jag sprack!

Sv: Utökar med 100%

Och avslöja vad jag föder upp:angel:

Ska tänka över detta noga så kanske det kommer bilder.....

Yngsta av dem är bara 3 veckor nu så han är sååå liiiten ännu!

Vi kan gissa allihopa. :D
För givetvis vill vi se bilder, och när något gissat rätt, lägger du in bilder. :angel:

Jag gissar på chihuahua. :D

Okej, om ni gissar rätt innan 100 gissningar (gud så generöst av mig:o) så kommer det bilder och vad det är för ras. Sätt numret på gissningen i tråden så det blir lättare att följa.

Gissning 1 chihuahua är fel...

Vi kan gissa allihopa. :D
För givetvis vill vi se bilder, och när något gissat rätt, lägger du in bilder. :angel:

Jag gissar på chihuahua. :D

Ni är ju så dåliga på o gissa ingen hade ju rätt på min. Tyckte det var uppenbart både ras o färg mohahahahah

hm, eftersom du inte ställde förrän på söndagen på världsutställningen så antar jag att du har en hund i grupp, 5, 6 eller 8. Användarnamnet "Trolltyg" känns som en retriever människa, så jag chansar på Flatte.

3 Flatcoated Retriever mao.

Ni är ju så dåliga på o gissa ingen hade ju rätt på min. Tyckte det var uppenbart både ras o färg mohahahahah

Haha nu hänger jag inte med. :D
Pratar du om din ulltuss eller björnbebbarna?:D

Upplys en mycket trött Zizzy. :o

Lite skoj att höra hur ni tänker men ingen har gissat rätt.

Nr 4: Shiba
Nr 5: Spets av något slag.

*le*
Vilda gissningar bara för skojs skull!

/Syrsa

Då får mina gissningar bli 8 och 9 eftersom jag missat att man ska skriva nr före :angel:

Har inte TS sagt någon gång att hans ras får få valpar i varje kull?

*kliar geniknölarna*:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka