Sv: Utmaning: november = billig månad
Här är en till som köpt vinterskor!
Kanske lite tidigt i Skåne, men jag kände att den summan vill inte jag ha senare i år så lika bra nu. Eftersom jag är dels snål och dels inte bryr mig om skor alls, så passade jag på att köpa rid- och stallskor för 199 kr. De är vattentäta till stor del, varma och sitter bra. Kanske inte värdens vackraste, men intresseklubben antecknar
Det är ett par dojor som duger utmärkt till mig! Och nej, jag ska nte ha dem i stallet! ÄR det tänkt alltså
Köpte även ett vintertäcke åt hästfan. Hon fryser i sitt regntäcke utan foder och täckena som jag försöker ha under snurrar bara runt henne!
Så det fick bli ett tunnare vintertäcke. Det är nästan så jag tycker att det är synd att lägga det på henne, det är så rent och fint och det kommeri nte vara rent och snyggt särkilt länge i morgon när hon fått på det...
Hästen fick även 4 höpåsar, 25 kr styck så lite skillnad mot Ikea MEN... då tar ingen dem för mig! Och så en hink att ha vatten i till vintern.
Annars blev det mat så jag klarar mig resten av månaden. Skulle köpt tre djupa tallrikar av nåt slag för jag har bara en (1)!!) kvar nu och vi är 4 i familjen...
Jag är på för december också, ska bli intressant att se hur mycket jag använder