"Utländskt reg bevis eller pass"

Mampas

Trådstartare
I senaste Islandshästen ges infot att de utländska registreringsbevisen eller passen ska skickas in för att hästen ska få ett svenskt pass.
Duger inte de isländska passen?
Någon som vet?

Sv: "Utländskt reg bevis eller pass"

Registreringsbevisen byts mot pass ,och utländska passen får ett svenskt datahanteringsnummer.

Okki! Men det är väl ingen panik med att få passet stämplat och svenskt datahanteringsnummer? Eller är det lika brådis med det som att få ett svenskt pass?

Du har ca ett år på dig, men så tänker väl alla! För mig tog det sju månader pga strul från Island.

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Ajda
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 033
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
444
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama