Utflyktsmål i Malmö med omnejd

Caoimhe

Trådstartare
Nu när jag har min fina elcykel och sommaren dessutom är här så vill jag ut och hitta vackra platser att besöka! :love: Gärna både välkända platser och små smultronställen.

Har ni några platser ni kan rekommendera en halv-/dagsutflykt till? Gärna inom 2,5 mil från Malmö, men lite längre bort går också bra. ☺️
 
Tack alla för förslagen! De ser alla mycket intressanta ut! ☺️

Idag var jag förbi Lomma Beach och hamnen. Stannade för att köpa en dyr (men god) glass innan jag begav mig hemåt igen. Lomma är verkligen fint! På cykelvägen dit fick jag se kossor på grönbete invid havet. 😍
 

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 929
Senast: shia
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 130
Småbarn Jag känner mig mer än lovligt nervös. Barnets far kommer för att umgås med vår son och jag har äntligen fått honom att gå med på...
2
Svar
21
· Visningar
4 476
Senast: Amha
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 284
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp