Blueeyes

Trådstartare
Är det någon här som vet vart jag kan hitta beskrivning hur man kan bygga en utebox?
Tack på förhand :)

Sv: Uteboxar

Ring ett företag som gör boxar, har du tur kanske de ger dig en ritning. :p

Jag byggde mina i vår carport( till gubbens förtret :angel: )

uteboxar1.jpg

4 st på 12 kvm stycket....

Blueeyes skrev:
Är alla 12 kvm styck eller?
Jag behöver endast göra en enda, vad tror du om det?

Ja, varje box är ca 4x3 m.....om du bara behöver en enda box kan du ju göra en, men ibland kan det ju vara fint att ha en tombox å ha halm/spån, foder eller bara saker i bredvid hästen så man slipper springa o hämta......jag vet inte hur du annars har det för din häst-

Jag ska ha hästen i såntfall på skolan så de finns ställen där jag kan ha de sakerna...

Jaaa kan man väl säga, de har bara spiltor på skolan och hästen kan inte stå i sån så då ska jag höra om vi kan bygga en utebox =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 471
Senast: Bee
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
483
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama