SaraMara
Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Jag tror inte att det spelar jättestor roll heller men på mig kan det nog funka. Lite som att jag håller större avstånd till en hästtransport än en husvagn. En bil med en hund i bagagen kör jag inte lika ofta upp nära för att visa att de ”ska” flytta sig som en utan osv tror jag spontant, har dock inte forskat i saken men tror att det har viss psykologisk effekt på mig i alla fall.Kan förstå tanken men håller inte med alls... Jag kör iaf inte mindre försiktigt för att det är skylt på bilen om att det finns barn eller hund med i bilen.
Däremot större avstånd till typ släp (alla typer), lastbil ect men det kanske är en tankevurpa från min sida?
Senast ändrad av en moderator: