Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns de gamla från 90-talet. Men finns det några aktuella filmer om dressyr? Jag vet att det finns miljarder clinics på youtube men de är filmade från läktarplats med en skakig mobilkamera. Att sitta och sålla där är inte heller min kopp te.
Finns ju hur mycket som helst om du söker utanför youtube .
Om du inte är sugen på att söka runt så mycket så kolla Hippsons arkiv . Finns mycket där , för olika nivåer.
Åh jag minns att jag lånade Kyras instruktionsvideos på VHS på biblioteket, måste ha varit i slutet på 90-talet. Undra om de finns på DVD eller liknande nu för tiden.
Nej alltså just sökandet tycker jag inte om. Jag vill inte söka vare sig på forum eller på youtube. Jag fixar inte att kolla igenom saker med det ständigt flödet som är på datorn. Multitaskar jag så fokuserar jag inte. Jag vill alltså ha något där jag inte tvingas sitta vid en dator alls.
Letar du alltså efter något som inte finns att se via dator eller telefon ? Oavsett om det är enkelt att få fram att titta på i datorn/telefonen ?
I öppet arkiv på Svt Play finns det gamla Hippoavsnitt där Kyra har korta snuttar om hur en rider en viss rörelse. Såg den om byten häromveckan och fick jättebra tips! Sen har Patrik Kittel i samarbete med Hippson lite filmer. Hippson tror jag har ännu mer dessutom i sitt arkiv som är rätt bra .