Utbildning inom Hästvärlden

M

Myrapyra

Jag har lite funderingar på vad jag vill göra i framtiden. Har kommit fram till att det är något relaterat till hästar. Jag är utbildad hästskötare, men det kan jag inte leva på hela livet.
Nu undrar jag om det är någon som har tips på bra utbildningar i Sverige. Är öppen för det mesta som det ser ut nu.

Sv: Utbildning inom Hästvärlden

hej hej! jag funderar på det samma. att jobba med något som har med hästar att göra. har kommit in lite på att bli hästmassör men har ingen aning om ngn utbildning osv. har gått handels och adiministrationsprogrammet på gymnasiet. är nu 18 år och känner att tiden rinner..

Ingen? Jag är också intresserad...

Jag läste en 50 p. kurs på gymnasiet inom massage. Det är ungefär samma innehåll i den som den verkliga utbildningen, men i komprimerad form.
Det var otroligt intressant, men mycket latin som gällde. Min lärare var utbildad på Axelssons. Där har dom ju även utbildningar för massage av människor.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 412
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 504
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar