cusan
Trådstartare
Ibland går det fort.....min go goa pålle har rest Jättelångt till sitt nya hem för att bli avelssto....ett bakben spökade och jag ville inte köra på tills det gick sönder hon var ju ändå sju år.......tänkte först sätta föl, men då min avkomma önskat sig en egen ponny en tid, så förstod jag att det kan bli lite jobbigt med tre hästar inhyrda.....När jag sen hittade världens mysigaste trav tjej som ville ha min gumma att avla på kände jag att detta erbjudandet kanske inte kommer tillbaka ....för hästens del menar jag då.....så hon fick åka
Hittade sen en helt underbar newforest, en riktig sagohäst till mitt barn.
Så nu står jag här, med licenser och selar och skydd, och en snövit new forest!!!
men jag tänker allt hålla koll på er här på travsidan, och när jag uppbådat lite krafft att sätta igång med travet igen ( just nu känns det lite tungt med trav faktiskt, ridhäst är lätt!!)så hoppas jag ni finns kvar och kan peppa igång mig!
Själv vilar jag mig lite från travet och kör lite ridskola med barnen ett tag.
tack för alla goda råd ni gett!
/ cusan
Hittade sen en helt underbar newforest, en riktig sagohäst till mitt barn.
Så nu står jag här, med licenser och selar och skydd, och en snövit new forest!!!
men jag tänker allt hålla koll på er här på travsidan, och när jag uppbådat lite krafft att sätta igång med travet igen ( just nu känns det lite tungt med trav faktiskt, ridhäst är lätt!!)så hoppas jag ni finns kvar och kan peppa igång mig!
Själv vilar jag mig lite från travet och kör lite ridskola med barnen ett tag.
tack för alla goda råd ni gett!
/ cusan