Usch,vad hemskt!

Sv: Usch,vad hemskt!

Det bör väl vara... Drygt 200st som fattas (igår/förrgår) och drygt 200st dödförklarade. Och av de nästan 1700st kaniner som var med så är det ju ganska bra siffror ändå. Tycker i alla fall jag. Otroligt att inte fler strök med eller att fler djur än så skadades (på sådana tävlingar brukar det ju få följa med alla möjliga sorters djur som får byta ägare, de grävde ju fram en bur med undulater ur rasmassorna).

Sv: Usch,vad hemskt!

Info från SKAF:

2010-02-24

OBS! Preliminära siffror!

Levande: 1136
Döda: 240
Inga uppgifter: 76
Ej med på LU: 178

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 980
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
683
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 934
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 250
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV