Usch,vad hemskt!

Sv: Usch,vad hemskt!

Det bör väl vara... Drygt 200st som fattas (igår/förrgår) och drygt 200st dödförklarade. Och av de nästan 1700st kaniner som var med så är det ju ganska bra siffror ändå. Tycker i alla fall jag. Otroligt att inte fler strök med eller att fler djur än så skadades (på sådana tävlingar brukar det ju få följa med alla möjliga sorters djur som får byta ägare, de grävde ju fram en bur med undulater ur rasmassorna).

Sv: Usch,vad hemskt!

Info från SKAF:

2010-02-24

OBS! Preliminära siffror!

Levande: 1136
Döda: 240
Inga uppgifter: 76
Ej med på LU: 178

Liknande trådar

Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Hermelin
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
2 129
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 241
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12