Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min dvärghare hittades levande igår kväll efter nästan 4 dygn Och fortfarande hittas det många vid liv, så jag håller tummarna för alla som fortfarande saknas
Nej, tyvärr inte. Säljaren hade satt den brevid sina chinchillor under natten, i en tom bur, dagtid satt den i SKUFs monter.
Har precis pratat med säljaren, 4 av hans chinchillor är hittade döda, de satt på rad och i den 5e buren satt vår scheck. hans andra kaniner är inte hittade ännu, inte heller vår. Lider så med säljaren, nästan hela hans avelsmaterial är nu borta.
Men gud! Så hemskt
Uppfödaren till en kanin jag ev ska köpa är där med flera kaniner, hoppas dom(och givetvis alla andra)klarat sig!
Gadriel här på buke är väl också där?
Vi får hålla tummarna att hennes med klarar sig!
Önskar man kunde åka ner och hjälpa till, känns hemskt att bara sitta här hemma...
som det ser ut på bilderna,så borde det inte funnits någon levande liten kanin!
Har räddningsarbetet avslutat, står så på videon?
*kl*
Undrar hur många nya kaniner som har hunnit "produceras" av misstag innan de fick tag i dem... fast de (kaninerna alltså ) kanske var för chockade för att tänka på reproduktion?
*kl*
Undrar hur många nya kaniner som har hunnit "produceras" av misstag innan de fick tag i dem... fast de (kaninerna alltså ) kanske var för chockade för att tänka på reproduktion?
Både korsningsungar och kastrerade hanar är väl att vänta. Hoppas bara att det inte är så många...
Lär nog vara en del, får hoppas att inga honor stryker med pga av det om de t ex är för unga eller för stora korsningar, tänker om en hermelin korsas med fransk vädur. Men på hästar anpassar väl sig fostret efter storleken på mamman men jag vet inte hur det är på kanin?