S
sagani
Kan inte låta bli att nojja över att min ena katt ska sövas imorgon... Hon ska in och bli kastrerad, och jag mår fruktansvärt dåligt, med tanke på den lilla risken som finns... Jag vet att det inte är något att vara orolig över, men det känns ändå väldans trist....
Förlorade tre katter på mindre än ett halvår (inte pga det, men ändå) och har blivit väldigt känslig vad gäller mina katter sedan dess....
Så imorgon så gäller der.... Den lilla ska kastreras och vaccineras, och den stora ska ta bort tandsten och vaccineras.... (Och hunden ska också ta bort tandsten). Så det är bara att hoppas att det går bra, håll tummarna för oss!!
Ville bara skriva av mig lite, inte många som förstår att man kan fästa sig så vid "bara en katt".....
Så imorgon så gäller der.... Den lilla ska kastreras och vaccineras, och den stora ska ta bort tandsten och vaccineras.... (Och hunden ska också ta bort tandsten). Så det är bara att hoppas att det går bra, håll tummarna för oss!!
Ville bara skriva av mig lite, inte många som förstår att man kan fästa sig så vid "bara en katt".....